ରୂତୁରାଜ ବସନ୍ତ ରୂତୁରାଜ ବସନ୍ତ
କାଶୀ ଧାମ କାଶୀ ଧାମ
ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି କେତେ ଥର ଆସି ଫେରିଲଣି, ରଖି ପାରି ନାହିଁ ତାର ହିସାବ l ଦେଇଥିବା ଗତ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ରକ୍ଷା କରି ନାହଁ... ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି କେତେ ଥର ଆସି ଫେରିଲଣି, ରଖି ପାରି ନାହିଁ ତାର ହିସାବ l ଦେଇଥିବା ଗତ ପ୍ରତିଶ...
କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ଢଳଢଳ ଛବି ବାଜିଲାଣି ଶୁଭ ଶଙ୍ଖ ସରଗ ରାଇଜୁ ପୀୟୂଷର ଧାର ପ୍ରବାହିତ ଯେତେ ସୁଖ କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ଢଳଢଳ ଛବି ବାଜିଲାଣି ଶୁଭ ଶଙ୍ଖ ସରଗ ରାଇଜୁ ପୀୟୂଷର ଧାର ପ୍ରବାହିତ ଯେତେ ସ...
ଦୂନିଆଁ କୁ ଦେଖିବା ପୂର୍ବରୁ . .ମୋ ଆଖି ବୁଜି ଦିଆଯାଏ ... କାରଣ ........ ମୁଁ ଝିଅ ଟିଏ ...l ଦୂନିଆଁ କୁ ଦେଖିବା ପୂର୍ବରୁ . .ମୋ ଆଖି ବୁଜି ଦିଆଯାଏ ... କାରଣ ........ ମୁଁ ଝିଅ ଟିଏ ...
ସଭିଙ୍କୁ ବାନ୍ଧିଲେ ଏକତା ରଜ୍ଜୁରେ ଦୁ୍ଃଖ ତ ଯିବ ଉଭେଇ। ସଭିଙ୍କୁ ବାନ୍ଧିଲେ ଏକତା ରଜ୍ଜୁରେ ଦୁ୍ଃଖ ତ ଯିବ ଉଭେଇ।